Dupa un mic dejun plat (ne asteptam la o varietate mai mare de fructe cat si alte preparate, ca in Thailanda) am programat, la concierge, cateva excursii: 1 zi la Bali Safari, 1 croaziera pe insula Lembongan, 1 zi pe coasta de Sud-Vest la Seminyak, Legian si templele Tanah Lot si Uluwatu, 1 zi spre Est cu Semarapura, Monkey Forest Sanctuary si Ubud.

Impacati cu excursiile planificate ne-am bucurat de o zi relaxanta in cadrul hotelului. Chiar daca nu a fost prea mult soare, temperatura era perfecta, apa calda si linistita, am stat la plaja (eu sub umbrela), am facut baie in ocean, cocktail-uri racoritoare, fara agitatie in jur, muzica de chillout, un pranz delicios… ce sa mai zic? O atmosfera divina! Cristi nu s-a protejat suficient si s-a ars, ba mai mult seara au inceput frisoanele, pielea fiind vizibil afectata, arsa. L-am programat pentru a 2a zi la Spa-ul hotelului, Uluwatu Spa, pentru un tratament corporal reparator si racoritor pe baza de impachetari cu aloe vera. In conditiile acestea am ramas in camera si am luat cina (excelenta alegere, totul foarte gustos, cu un desert magnific “ Cocoa Crème Brulee”, pana la sfarsitul sejurului am mancat 9 de astfel de deserturi).

Un mic amanunt important…avand la mine multe teste de ovulatie (cca 15 buc), am zis sa ma joc cu ele si nu am respectat instructiunile, am facut cate 2 teste/zi. Asadar, am inceput anul bine si am descoperit ca sunt la ovulatie chiar in prima zi a anului 2017! punctul maxim al ovulatiei fiind chiar seara aceasta…cu Cristi suferind de insolatie, pielea arsa, la cea mai mica atingere se revolta…nu stiam cum sa-i zic…Mi-am luat inima-n dinti si i-am spus rezultatul testului…Saracul de el, ii era atat de rau si totusi…s-a sacrificat!:)))

A2a zi Cristi a fost la Uluwatu Spa 1,5h pentru o impachetare cu aloe vera pentru calmarea arsurilor pielii, a beneficiat si de un masaj la scalp cu reflexoterapie la final. O nebunie! Isi mai revenise putin, se inviorase, dar tot rosu ca racu’ era!

Am iesit iar la plaja, am citit si pur si simplu ne-am minunat de imprejurimi, fiind recunoscatori ca am reusit sa ajungem in aceste locuri exotice, senzationale. Am luat pranzul la Sunset Bar, langa piscina, am adormit in timp ce Cristi a facut o baie.

Seara, foarte aproape de hotel, pe malul oceanului am descoperit o gramada de terase ingramadite care serveau meniuri cu fructe de mare proaspete. Ne-am oprit la Menega Café cu mese pline, lumanari aprinse, era incredibil de placut, toata lumea relaxata, oceanul atat de aproape. Perfect pentru cina si o plimbare.